Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Обмін та Повернення Ми прагнемо забезпечити наших клієнтів максимальною зручністю та задоволеністю від покупки. Ми гарантуємо дотримання всіх необхідних прав та умов повернення, щоб ви могли з повною впевненістю купувати у нас. Категорії товарів та умови повернення: 1. Товари належної якості: - Якщо вам не підійшов товар, який ви придбали, ви маєте право повернути його протягом 14 днів після покупки. - Повернення приймається лише за збереження товару в оригінальній упаковці та без ознак використання. - Категорії товарів належної якості, які можна повернути, включають [зазначити категорії]. 2. Товари неналежної якості: - Якщо товар, який ви отримали, має дефект або не відповідає заявленим характеристикам, будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки клієнтів протягом 7 днів з моменту отримання товару. - Повернення таких товарів здійснюватиметься відповідно до чинного законодавства. Процес повернення: 1. Зв'яжіться з нами: - Перед поверненням товару, будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки клієнтів, щоб отримати інструкції та заповнити заявку на повернення. - Ми надамо вам всю необхідну інформацію та допоможемо вам в організації повернення. Місце повернення: - Фізичне розташування для повернення товару буде вказано в інструкціях, наданих нашою службою підтримки клієнтів. - Будь ласка, зв'яжіться з нами для отримання точної інформації про місце повернення. Повернення коштів: 1. Обробка повернення: - Після отримання поверненого товару та його перевірки на відповідність умовам повернення, ми зробимо обробку повернення протягом 5 робочих днів. Транспортні витрати: - Якщо повернення товару здійснюється через неналежну якість або дефект, ми відшкодуємо вам вартість транспортних витрат, пов'язаних із поверненням товару. Будь ласка, надайте нам докази витрат (квитанцію або рахунок), щоб ми могли здійснити відшкодування. Додаткові умови: Будь ласка, зверніть увагу на те, що деякі товари можуть мати особливі умови повернення, які вказані на сторінці товару. Будь ласка, уважно ознайомтеся з цими умовами перед покупкою. Ми прагнемо забезпечити прозорі та чесні умови повернення, щоб ви відчували себе захищеними та впевненими у кожній покупці, зробленій на нашому сайті. Якщо у вас виникли запитання чи потрібна додаткова інформація про повернення, будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки клієнтів, і ми з радістю допоможемо вам.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.